Модуль 6. Рефлексія

Даний модуль допоміг мені поміркувати про корисність сервісів Веб 2.0 під час спілкування та співпраці у навчанні учнів та вчителя.

Зараз ми бачимо велику кількість універсальних засобів для спілкування та зрозуміло, що обираємо найбільш розповсюдженні та доступні для нашого використання. Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення дозволяють нам підтримувати спілкування у будь-який час і це дуже мені подобається, адже можна завжди залишатись на зв'язку.

Використання вікі-технологій відкрило переді мною можливість багаторазового редагування тексту, наявності історії редагувань сторінки та можливість її перегляду іншим,що мене і засмутило. Працюючи над оформленням своєї сторінки, я побачила і те, що на основі твоє майже зробленої роботи всі охочі можуть набагато швидше за тебе зробити свою та використати шаблон твого оформлення. І це мене засмутило.



Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 11. Рефлексія

Модуль 9. Рефлесія