Модуль 1. Рефлексія


Перед початком тренінгу мені було цікаво, що ми будемо виконувати та яка його ціль? Тож, йдучи в університет, я трішки почитала про його зміст, що дало мені змогу визначити власні цілі від його проходження та майбутні очікування.
Ознайомившись із завданнями тренінгу та здійснюючи їх опрацювання, мої цілі були повністю визначеними. Я отримала можливість поетапно працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, електронним посібником, Blogger, пошуковими сайтами, використовувати вікі технології.
Мені подобається працювати з вікі технологіями, адже я раніше вже була ознайомлена із даним середовищем на ІКТ.
Також сподобалося створювати власний блог та вести в ньому записи тому, що ти ніби висловлюєш всі свої думки про виконану роботу та її етапи і перечитуючи можеш все відновити в пам'яті. Використовуючи блоги вчитель насамперед, може організувати обговорення власної діяльності та спілкування з іншими учасниками навчального процесу. Це в свою чергу допомагає вчителям обмінюватися цікавими ідеями, які можна використовувати у підготовці до уроку та кращого залучення учнів до навчання.
Висновок: так, хоч і не відразу, але мені вдалося поставити у даному модулі власні цілі навчання тренінгу, що в наступних модулях дало мені можливість поетапно виконувати поставленні завдання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 11. Рефлексія

Модуль 9. Рефлесія

Модуль 6. Рефлексія