Модуль 4. Рефлесія

Даний модуль допоміг мені розробити критерії оцінювання учнівської презентації та розкрити цілі самого оцінювання, підготувати інструменти для вхідного оцінювання, а саме "Опитувальник для визначення навчальних потреб учнів", які дозволяють виявити навчальні потреби та скоригувати план проекту з урахуванням результатів даного оцінювання. 
Також працюючи над даним модулем я розробляла презентацію вчителя, в якій сформулювала основні завдання для учнів, що вплинуло на зміни критеріїв оцінювання учнівської презентації. Розробка даної презентації допомогла мені уточнити ключове та тематичні питання з урахуванням найбільш цікавих аспектів теми проекту. 
Створюючи таблицю "ЗХД", я отримала можливість уявити себе в ролі учня. Коли я заповнювала стовпчик "Знаю", то зрозуміло, що я відразу вказала основні поняття необхідні для виконання проекту. Заповнюючи стовпчик "Хочу дізнатись", я довго міркувала над тим, що я справді б хотіла дізнатись для себе нового та цікавого. На основі даного стовпчика я сформулювала основні завдання для груп та мікрогруп. Відповідаючи на питання "Що я дізнався", я виклала перелік того, що я дізналась від роботи над стовпчиком "Хочу дізнатись" та відповідно від виконання самих завдань.
Висновок: працюючи над створенням інструментів оцінювання, я побачила як поступово почав формуватись план мого проекту та саме оцінювання дослідницької діяльності учнів, а звідси й витікає постійна корекція навчальних цілей.
Заповнюючи таблицю "ЗХД" я підкорегувала завдання, які склала в учительській презентації.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 11. Рефлексія

Модуль 9. Рефлесія

Модуль 6. Рефлексія