Модуль 7. Рефлексія

Працюючи над виконанням завдань модуля 7, я отримала можливість знов відчути себе у ролі учня та усвідомити, як правильно та коректно потрібно складати завдання проекту тому, що саме ти їх і будеш виконувати.

Працюючи над втіленням придуманих мною завдань, я повернулась і уточнила їх зміст для кращого розуміння етапів їх виконання. Я зрозуміла, наскільки реальними є цілі та завдання, які я поставила перед учнями.







Виконуючи учнівську презентацію, я повернулась до блоку, де заповнювала критерії до оцінювання даної презентації, мені вже набагато легше стало сформулювати вимоги та пункти на, що саме потрібно звернути увагу, як учням та і мені.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 11. Рефлексія

Модуль 9. Рефлесія

Модуль 6. Рефлексія