Модуль 8. Рефлексія


Працюючи над даним модулем та враховуючи думки, які відклались у мене від попереднього модуля, я зрозуміла, зміст поняття "оцінювання".

Оцінюючи результати роботи важливою складовою є врахування відповідності та  рівня досягнення мети та завдань проекту, який виконують учні.

Серед форм оцінювання проекту, я вважаю важливими є: 
  • усне опитування, 
  • інтерв'ю
  • самооцінка, 
  • проведення письмового опитування.
Використання усного контролю сприяє тісному контакту між викладачем та учнем, що дає змогу виявити об­сяг і ґрунтовність знань, прогалини та неточності в знаннях й одразу ж їх виправити.

Використовуючи письмову перевірку вчитель має можливість за короткий термін  скласти уявлення про знання багатьох учнів, тобто коли я складала "Опитувальник знань учнів", я відразу намагалась визначити основні поняття та вміння, якими повинні володіти учні ще до початку виконання роботи. На основі цього опитувальника, я вже мала можливість складати завдання для груп та орієнтуватись на рівень володіння ними як теоретичним матеріалом, так і ІКТ.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 11. Рефлексія

Модуль 9. Рефлесія

Модуль 6. Рефлексія